kdm a xsessions

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Pondělí Duben 19 19:47:21 CEST 1999

Dobry den vespolek,

mohl by mi nekdo poradit zda lze v xsesions nejak nastavit aby nektera sezeni
byla lokalni a nektera se pomoci XDMCP obracela na vzdaleny server?  Melo
by to vypadat tak, ze budto zadam jmeno a heslo a spusti se mi lokalne
prislusny window manager a nebo zadam jmeno vzdaleneho serveru (to muze byt
i na tvrdo v konf. souboru) a spusti se mi login manager (xdm) na vzdalenem
pocitaci. (proste neco jako ma prihlasovaci dialog CDE).

Zatim umim jen z textove konsole pustit budto startx  nebo X -query ..., ale
rad bych pro prihlasovani pouzival kdm (KDE). Bohuzel uz hodiny procitam man xdm
a nic me nenapadlo. Jde to vubec?

			Dekuji, Martin

P.S.
Kdyby nekdo vedel jak udelat abych napr. na tty7 mel lokalni login a na tty8
vzdaleny, bylo by to uplne idealni...:-)