dhcpd.leases

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Úterý Srpen 3 10:46:18 CEST 1999

On Tue, 3 Aug 1999, [iso-8859-2] Jaroslav Jirásek wrote:

> Nevite nahodou, proc mi dhcpd nic nezapisuje do dhcpd.leases?
> Je stale nulovy. Pouze po prvnim spusteni dhcpd se tam objevil jeden
> zaznam, pak jsem ho skoncil (v tuto chvili se vynuloval dhcpd.leases),
> upravil jsem dhcpd.conf, znovu spustil a od te doby je dhcpd.leases prazdny.
> Dhcpd ale chodi dobre.

   To se mi nikdy nestalo - nezmenil jste nejak jeho polohu? Neupgradoval
jste dhcpd mezi tim?

> Ale taky bych chtel ne vsem pocitacum davat pevne IP, proste jim dhcpd
> nejakou prideli.
> Jak to ale potom zaridit s /etc/hosts ?

   Bud tam vypsat vsechny mozne, nebou pouzivat DNS.

> Mam v tom gulas, prolez sem hafo manualu, ale ty souvislosti proste nechapu.
> (a to k tomuto problemu jeste pravdepodobne patri DNS, to mi uz uplne unika)

   /etc/hosts jsou takova nahrada za DNS (kdyz neni k dispozici apod).

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========