dhcpd.leases

Michal Fric sunadm na p4.mepnet.cz
Úterý Srpen 3 14:05:19 CEST 1999

>    To se mi nikdy nestalo - nezmenil jste nejak jeho polohu? Neupgradoval
> jste dhcpd mezi tim?

Ja sem tedy vzdy zil v dojmu, ze do dhcp.leasses se zapisuji jenom plovouci
adresy. Pridelenou pevnou adresu jsem tam jeste nevidel. Tim chci rict ze
pouzivam pouze pevne adresy a mam ho take prazdny a myslym si ze je to spravne.
Nebo se mylim?

Paklize budete pridelovat adresy z rozsahu napr. 192.168.1.1-192.168.1.254,
mel byste vytvorit zaznam pro kazdou adresu, at uz je pridelena nebo ne.
A to bud do DNS nebo do hosts.

Pri pouziti DNS bindu ver. 8 a dhcpd ver. 3 mate moznost dynamicky
updatovat DNS pri prideleni adresy. Tento projekt, je tusim ve stadiu testovani
Vic najdete na www.isc.org.