ppp interfaces & kill -9 pppd

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pátek Srpen 13 12:28:28 CEST 1999

>Kdyz se pppd dostane do stavu, kdy je terba ho shodit signalem 9, pak to
>musite udelat rucne a neni potom problem, uklidit prislusny neporadek,
>ktery takto zustane, take rucne.

No, ale me jde o uplne jiny pripad. Jak jsem napsal, muze pppd spadnout
treba na SEGFAULT nebo neco podobneho, proces, tedy skonci, nikdo se
o nicem nedozvi protoze bude ihned nahrazen z inittabu, ovsem ppp
nepojede. NEHODLAM UKLIZET NIC RUCNE, to je zasada cislo 1. System
musi byt nakonfigurovam ,tak aby se o sebe postaral. Jsem zvykly,
ze mi router jede rok ci dva bez zasahu, nehodlam zkoumat 20 routeru,
jestli jedou v poradku nebo ne.

        JD
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1, Brno 602 00