SMC EtherPower II 10/100 (SMC9432TX) + RedHat 6.0

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pátek Srpen 13 12:32:45 CEST 1999

> No, ja se taky pokladam za zacatecniky, ale epic100 je primo v redhatu
a pri instalaci bud ho sam pozna (uz si to
   u mne ji nenasel
>nepamatuji, ale uz jsem ji pred casem instaloval), nebo lze vybrat
rucne (vyberte epic100). A neni ji ani potreba nijak >konfigurovat. Muj
nazor je ten, ze je to skvela karta, chodi bez jakychkoliv problemu (i
tri v jednom PC). Zato 100x horsi >jsou ISA
>3-comky509, kdyz jsem dal 3 do pecky, tak se mi dve prepnuly do EISA
modu a jedna z nich je uz naveky EISA (nesla ani >na EISA sbernici
prepnout zpet na ISA).

> Zdravi
>
>              Jaroslav Lukesh, K-net

>              http://www.k-net.cz
>       Multimedia, Networking, Communications
>               Windows terminals, NC
>          computer hardware and software

3Com karty neznam, protoze jedeme pouze na SMC(8216,8416,9432 aj.) a
Dec(DE100), takze nemohu soudit, nicmene SMCecka jsou dobra a celkem
spolehliva (celkem asi + - 240 stanic). Par karet 9432TX uz nam ale
odeslo a to vsechny
stejnym zpusobem: najednou nejde nabootovat PC, tvari se to jako
odpraveny zdroj, ale kdyz se sitovka vynda vsechno slape. Zjistil jsem,
ze se nejvetsi pravdepodobnosti odpravi jeden z cipu na karte, protoze
kdyz se ho dotknete, tak se na nem neda udrzet ruka jak je vrouci (tzn.
velky proud a to se asi nelibi zdroji). Asi vyrobni vada nebo co.
Nastesti je na ne dozivotni zaruka:-)

        Ing. Martin Duda    Sprava Prazskeho Hradu