pevna IP pro dialup

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Srpen 25 13:53:50 CEST 1999

Jan Satko wrote:
: > 	5. Osobne jsem se minuly tyden doval do velkoobchodniho nakupniho
: > ceniku a nikde jsem nevidel i to nejblbejsi CISCO pod 25.000 - a Linux
: > router i s HW Vam postavim daleko lacinejsi....
:
: CISCO co routuje skolu ma 2 ethernety(10mbit/s) a 2 synchronne porty
[... ~15 radku o tom, co vsechno Cisco bez problemu zvlada ...]
: autentifikaciu. Toto CISCO bez problemov zvlada.

	Az si (ssh) budu moci (ssh) sam do IOSu pridavat (ssh) dalsi
moduly (ssh) pro protokoly pro vzdalene prihlaseni, a az mi (ipchains)
bude NAT chodit pro (ipchains) vsechny exoticke protokoly (ipchains)
co si kdo kde vymyslel, pak uznam IOS za vhodny pouziti.

	Jeste jednou opakuji, ze pouzitelna Cisca (a jine HW
routery) zacinaji IMHO az tam, kde konci propustnost architektury PC.
Jeste o kousek dal lze vykon posunout pouzitim vice PC v roli jednoho
velkeho routeru s GBitovym swichem v roli backplane.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //