pevna IP pro dialup

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Srpen 26 09:03:54 CEST 1999

> 	'-) - vy asi o Linux deni moc nevite, co? Nekolikrat tu jiz probehla
> adresa wwww.linuxrouter.org - zkuste se podivat nez zacnete tvrdit neco
> jineho...

Mate pravdu. Tu adresu som este nepozeral. Ale som rad, ze sa moje
predpoklady splnili a vsetko je to na jednej diskete. A co mu som radsej
este viac, ze sa tu aj priznalo ze linuxrouter (www.linuxrouter.org) s
jeho hardwarovymi moznostami(PCbox) nie je lepsi ako CISCO. Alebo jemu
rovny, co sa tu neustale tvrdilo.
Suhlasim s tym, ze pre nejake firmy s malym poctom kompov pocitacov to
staci a netreba im zbytocne vyhadzovat peniaze za nejake CISCO.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }