pevna IP pro dialup

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Srpen 25 16:00:32 CEST 1999

> Co myslite pod slovom odskusane ? Bezalo to 2dni ? Mesiac ?

	Slovo PORAD staci?

> Ked disk nepouzivate to mate filesystem aj s kernelom,binarkami a
> configurakmi na jednej diskete ?

	'-) - vy asi o Linux deni moc nevite, co? Nekolikrat tu jiz probehla
adresa wwww.linuxrouter.org - zkuste se podivat nez zacnete tvrdit neco
jineho...

> Ked moze linux bezat na ZX-Spectrum, tak uz ma neprekvapi asi nic.

	No bezi na normalnich Motorolach 68000 a co se tyce jinych procesoru,
pokud se projekty neukoncili, pak byl projekt pro Intel 8086 (o
chranenem modu si muzete nechat zdat) a pro Zilog 8000 - coz je nastupce
legendarniho Zilog Z80A - takze od ZXS to zas tak daleko neni... - BTW
udajne nema byt velky problem vyjmout Z80A a dat tam jendu Z8000, sam
nevim, ZXS 128 +2 (ne +2A!) mam hrde ve svem pokoji nezaprasenou, ale
pouze pro ni v soucasne  pracovnim vytizeni nemam vyuziti...

    S pozdravem a pranim hezkeho dne za firmu FoNet, spol. s r.o.

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz