Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Prosinec 3 10:31:32 CET 1999

On Fri, 03 Dec 1999, you wrote:

> Kdyz uz jsme u toho pomlouvani linuxu, tak nevim ktery z free

Jen tak namatkou jsem nasel:
http://www.csl.sony.co.jp/person/kjc/kjc/software.html
ALTQ: Alternate Queueing for FreeBSD
What's New since version 1.2:

[..]

diffserv (full EF and AF support)

[..]

Nicmene byl bych nerad kdyby doslo k omylu. Slovo
"pomlouvat" Linux mi moc nesedi. Pominuli zalezistosti
kolem traf. shaperu u kterych jsem rekl dopredu, ze
proste nevim zdali to nejde terba jinak , pak
mi to vse ostatni prijde jako, ze to tak je, realita.
Osobne jsem v posledni dobe z Linuxu dost rozcarovan
(dilem take proto, ze se z neji dela obcas nejstabilnejsi,
nejlepsi, nejrychlejsi a vubec na cokoliv nejvhodnejsi
OS coz me znechutilo uz jednou u Windows). Ale to
uz bych zacal opravdu pomlouvat. :-)

--
S pozdravem
   Petr Snajdr