Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

Sobota Prosinec 4 15:09:57 CET 1999

Petr Snajdr (snajdr na firma.seznam.cz) wrote:
:
:  snajdr na firma.seznam.cz (Petr Snajdr) writes:
: >
: > > (no a jeste na jednom routru jelikoz se mi nepodarilo
: > > zjistit jak udelat shaper jen na jednu IP adresu a nejak
: > > jsem prisel o chut to tam nejak resit (pokud to tedy vubec jde)
: >
: > Zrovna toto jde v pohode, starym zpusobem bych to resil nasledovne:
: > shapecfg attach shaper$i ethx
: > shapecfg speed shaper$i rychlost
:
: No to zni jednoduse, ale IMHO to ma chybu. Co IP adresa to
: dalsi sitovka nebo ne ? :-). Nebo muzu udelat treba
: shapecfg attach shaper$i eth0:1 ? Mam pocit, ze ne.

Mate spatny pocit. Me to takhle funguje uz pekne dlouho.

Leos Bitto