MC & vfs rpms Was: [Re: Instalacni interface k rpm]

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Prosinec 3 14:59:22 CET 1999

> PS: ten vfs od mc je špica.

	No je slusny (aspon nemusim quli gnorpm instalovat cele Gnome nebo quli
kpackage cele KDE;-)), kde se vsak dozvim jak ho vyuzit jinak - abych
pravdu rekl, ja o tom cd #rpms ani nevedel a kdyz jsem dneska prochazel
dokumentaci a manualovou stranku, tak jsem zminku o RPM vfs nikde
nenasel. Jak napr. balik ktery si vyberu (proc ma priponu *trpm?) napr.
odinstaluju ci provedu jine akce?

BTW Take jsem se docetl, ze jsme s dockali finalni verze (4.5.) MS pro
konzoli, dalsi verze bude uz jen pro Gnome:-(

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz