MC & vfs rpms Was: [Re: Instalacni interface k rpm]

Michal Svec rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 3 15:17:11 CET 1999

> 	No je slusny (aspon nemusim quli gnorpm instalovat cele Gnome
> nebo quli kpackage cele KDE;-)), kde se vsak dozvim jak ho vyuzit jinak
> - abych pravdu rekl, ja o tom cd #rpms ani nevedel a kdyz jsem dneska
> prochazel dokumentaci a manualovou stranku, tak jsem zminku o RPM vfs
> nikde nenasel. Jak napr. balik ktery si vyberu (proc ma priponu *trpm?)
> napr.  odinstaluju ci provedu jine akce?

Staci dat "cd Balik.trpm#trpm" a dal uz to znate. Aby se to takhle chovalo
defaultne, staci zmenit v souboru mc.ext radek `Open=%cd trpm:%p' na
`Open=%cd %p#trpm'. Soubor mc.ext najdete na RH v /usr/lib/mc a v
podadresari extfs skripty, ktere to vsechno zpusobuji.

Dokumentace je jako obvykla slaby clanek. Nejlepsi je podivat se do
konfiguracnich souboru a prislusnych skriptu.

> BTW Take jsem se docetl, ze jsme s dockali finalni verze (4.5.) MS pro
> konzoli, dalsi verze bude uz jen pro Gnome:-(

O tom silne pochybuji, dost lidi ji porad pouziva. A krom toho je tam
porad dost chyb ...

Michal