podivne chovani nastaveni site + 3COM

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Prosinec 7 13:55:12 CET 1999

satko na quanto.uniag.sk (Jan Satko) writes:

> Ked ste taky znalec hardwaru a vyhdzujete kopu veci len preto, ze to
> neviete rozchodit..
> Skuste vsetky vase karty vymenit za ISA a uvidime ci ich vsetky budete
> vyhadzovat nakolko od vyrobcu budu mat vsetky rovnake nastavenie.
> ako som pisal PCI si dohodne s ostatnymi kartami nastavenie....
> ale ked nemate vsetky PCI tak k tomu nastavovaniu sa URCITE dostanete.

Ja jsem treba mel na stroji 2x PCI 3com 900 a pridelilo mi to stejne
adresy pro pristup k portum. Ten parametr nesel v te dosovske utilite
zmenit. Stacilo obe karty prestrcit do jineho slotu a bylo to.

Ale mozna byl problem na boardu, protoze mel 5 PCI slotu (bez PCI
bridge je maximum 4 - ale nevim, jestli to ten bridge nemelo)

Brno, Czech Republic