Clustering, databaze a sdileni dat

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 13 18:53:54 CET 1999

Michal Krause wrote:
: > 	Ale jak rikam, mozna jsem uplne mimo a ta aplikace potrebuje
: > jeste neco uplne jineho.
:
: Technicky vzato by to asi slo. Jenze nevidim rozdil mezi tim, kdyz se to
: dela prubezne a davkovym zpracovanim. At tak ci onak, vzdycky je potreba
: udelat totez. Takze by to teoreticky zlepsilo rychlost odezvy, ale kdyz
: bude server pretezovat ten davkovac, budu na tom zase stejne. IMHO.
:
	No, pokud to jde pres databazi, tak si myslim, ze zatez
generuji prave ty zapisy do databaze. Zatimco pokud by treba bylo
N web-serveru, kde kazde pocitadlo by pomoci normalniho souboru
otevreneho pres O_APPEND zapsalo nejake udaje, pak by se to predzvykalo,
a pak teprve cpalo do spolecne databaze, mohlo by se usetrit vic casu. Pokud
je ovsem uzke misto sber dat a ne vyhodnocovani :-) Samozrejme, misto souboru
muze byt i roura (zapisovane bloky dat musi pak byt mensi nez
pathconf("/", _PC_PIPE_BUF) a cteci proces to musi stihat cist).

	Rozhodne mi prijde ze uzke misto je u sberu dat, pokud se do databaze
cpe neco, co se pak jen zesumarizuje nebo jinak predzvyka a pak se teprve
pouziva. Na tohle databaze IMHO nejsou a jde to udelat rozumneji.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //