Clustering, databaze a sdileni dat

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 13 21:58:36 CET 1999

On 12/13/99 17:35, Jakub Dadak wrote:

> Myslim, ze IO operace tu maji mnohem vetsi podil na zatizeni stroje.
> Proc nezkusit nejkou 2 ci 4 procesorovou masinu s poradnym SCSI ?

Protoze:

a) nemam _zatim_ stoprocentni duveru v linuxovou implementaci SMP, no
flame please. Jak uz tu nekdo psal, neni to tak casto pouzivana
konfigurace a to se projevuje na mire odladeni

b) oboji (2x i 4x) je jenom docasne reseni. Za necele dva roky provozu
se Navrcholu dostalo na 2 miliony spocitanych hitu za den. Vzestup
rozhodne neni linearni. Jednoducha matematika mi rika, ze za rok nejspis
nebude uz kam vykon zvednout (bez totalni vymeny vnitrnosti, pricemz ty
stare si muzu dat do formaldehydu). Oproti tomu cluster mi umozni za rok
_pridat_ treba stroj s Mercedem a nebo Alphou, kdyz budu chtit a budu na
to mit :)

S pozdravem