Clustering, databaze a sdileni dat

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Čtvrtek Prosinec 16 17:13:38 CET 1999

> Jak je to s DSM? Odpoved: U DSM na typu procesoru prakticky vubec
> nezalezi! Podstatna je propojovaci sit, kterou si vyrobci delaji
> stejne sami.

	Ja jsem prece netvrdil neco jineho, rikam, ze vykon se neodviji jen od
CPU, ale od celeho systemu. Mohu mit super sit (treba kazdy s kazdym,
chces-li), pokud nemam aplikaci, ktera ji dokaze optimalne vyuzit, pak k
cemu mi je teoreticka propustnost takove site? A jiste se shodneme na
to, ze existuje (ruznymi metodami pocitany) index vykonu vs. ceny - tedy
index efektivnosti - nemohu si pomoci, Intel v tomto NENI na spici... -
muzes predlozit nezavisle materialy, ktere dokazuji opak? (tim nemyslim
firemni vychvalujici materialy, ale opravdu nezavisla mereni, ktera
casto jsou ponekud jina...)

	Co se tyka propustnosti a vykonnosti praktickych implementaci techto
siti (muzes mi presne objasnit pouziti Tvych pojmu SM a DSM?), pak
dostavame opet stejne rozlozeni:

SGI - radove jednotky GB
Sun, HP - radove stovky MB
Intel - temer stovky MB

	Pokud jsou nekde 'tajne' materialy, proc by nemely byt verejne? Z
verejnych jsem nacerpal tyto informace a opravdu SILNE pochybuji, ze by
vyrobci nespechali se zverejnovanim tak zavaznych charakteristik jako
vykon svych technologii...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz