Clustering, databaze a sdileni dat

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Prosinec 16 19:29:17 CET 1999

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <pajasoft na fonet.cz> wrote:
> siti (muzes mi presne objasnit pouziti Tvych pojmu SM a DSM?), pak

SM = shared memory / SMP systemy
DSM = distributed shared memory / message-passing systemy

... toto deleni je dost divoke, ale ono stejne zadne deleni
nedokaze poradne vsechny aspekty spravne postihnout ...

> 	Pokud jsou nekde 'tajne' materialy, proc by nemely byt verejne? Z
> verejnych jsem nacerpal tyto informace a opravdu SILNE pochybuji, ze by

Tak znovu a az do uplneho zblbnuti: Neco jineho je neco nekde
slyset/videt, a neco jineho je to pochopit a pak spravne prezentovat.
A ten Sun-Ni nebo procentualni udaje o pridavani dalsich procesoru
v kontextu tisiciprocesorovych stroju byly skutecne hodne ujete.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science