Routed problem

Středa Únor 3 17:05:28 CET 1999

Dna St, 03 feb 1999 ste napisali:
>Musím s politováním přiznat, že s RIPem jsem měl taky problémy.
>Pak se to ale vyřešilo tak, že jsem naistaloval gated a ten
hmm, s RIPom som neuspel, nepodarilo sa mi to:-( ale mám myšlienku,
že či mi nemôže routovacie tabuľky kaziť špatne nastavená netmaska na
okolitých routeroch? Ak by ste mi to mohli niekto potvrdiť, bol by som
vďačný. gated sa zdráham použiť, pripadá mi to ako kladivom na komára;))

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |