Routed problem

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Únor 3 19:32:24 CET 1999

Tibor Pittich wrote:

> hmm, s RIPom som neuspel, nepodarilo sa mi to:-( ale mám myšlienku,
> že či mi nemôže routovacie tabuľky kaziť špatne nastavená netmaska na
> okolitých routeroch? Ak by ste mi to mohli niekto potvrdiť, bol by som
> vďačný. gated sa zdráham použiť, pripadá mi to ako kladivom na komára;))

Spatna netmaska samozrejme ovlivni negativne celou radu veci, ale
mi to padalo i pri spravnem (alespon podle meho pohledu) nastaveni.
Kdyz nechces pouzit gated, tak proc pouzivas routed? Vetsinou to chodi
bez nich taky dobre (samozrejme zalezi na topologii a jinych
neprijemnych
pojmech).

--

 That's all, folks.