RH5.2 KDE1.1+kikbd (jak u blbejch)

Miroslav Flídr flidr na kky.zcu.cz
Čtvrtek Únor 4 08:24:17 CET 1999

Jiri.Valenta na ff.cuni.cz wrote:

> Vim, ze uz se to tady resilo, ale potykam se s problemem viz $SUBJ. Pro
> jistotu jsem udelal cisty RH5.2 -instalovano jako komplet US
> (prekompilovane jadro 2.0.36 z distribuce RH5.2), nainstaloval KDE1.1
> ( sice je pre, ale snad by to nemelo mit zasadni vliv). Cestina se mi
> zobrazuje korektne, ale za Boha nemuzu rozchodit klavesnici.
> Udelal jsem tusim vse (snad), co se psalo o KDE && (kikbd || cestina).
> Mohl by se mi ozvat nekdo, komu to chodi a poslat sve konfiguraky
> XF86Config atd.

A co se takhle na cely kikbd vykaslat a nejdriv si poradne nainstalovat
ceskou klavesnici v X pomoci baliku XKB-czsk-forcedIM-0.04. Staci
naistalovat RH5.2 stahnout ten balik, spustit instalacni skript v nem
obsazeny a nakonec upravit soubor XF86Connfig, tak aby v sekci Keyboard
bylo neco takovyho:

Section "Keyboard"
    Protocol    "Standard"
    AutoRepeat  500 5