JOKE: Editor registru pro Linux

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Pondělí Únor 8 13:26:42 CET 1999

Jiri Novak pise:

> [...]
> dojem. Navic
> cas dokaze, co je lepsi. Tomu se v obchodu rika konkurence, a ja si
> myslim, ze tohle
> je konkurence zdrava. Nemyslim, ze je proc se rozcilovat, stejne tak
> existuje i
> OSS, Alsa a jeste jeden projekt, nevzpomenu si bohuzel na jmeno. Ja
> pouzivam Alsu,
> protoze ma driver pro SB PCI 128, ktery funguje. Kazdy si prece ma pravo
> vybrat
> co se mu libi a co mu vyhovuje, a kdyz se mu nelibi, co existuje,

Konkurence je jiste dobra. Je dobre, ze vedle RedHatu existuje Suse nebo
Debian, vedle GNOME existuje KDE, CDE apod. Problem je ale v pripade, kdy
ani jeden z konkurencnich baliku nefunguje dostatecne dobre a je malo tech,
kdo na tom delaji. A urcite i v linuxconfu je toho jeste hodne na praci.

Mrzi me treba napr. taky to, ze v ramci GNOME jsem zahlid vedle Balsy jeste
asi 2 postovni klienty, Balsa je nejdal, ale zadny z nich neni pouzitelny.
Ja vim, ze vetsina z toho je dobrovolna prace a nelze nikomu narizovat at
dela to a nedela ono. Ale jako uzivatel bych byl samozrejme stastnejsi,
kdyby uz byl aspon jeden program kazdeho druhu aspon prijatelne funkcni.
Casto mam pocit, ze je to problem komunikace, nikoliv toho, ze by
programatori nebyli ochotni mezi sebou vice spolupracovat. Ale mozna je to
mylny dojem.

Leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/