JOKE: Editor registru pro Linux

Jiri Novak bati na skodanet.cz
Pondělí Únor 8 13:49:03 CET 1999

Leo Hadacz wrote:

> Konkurence je jiste dobra. Je dobre, ze vedle RedHatu existuje Suse nebo
> Debian, vedle GNOME existuje KDE, CDE apod. Problem je ale v pripade, kdy
> ani jeden z konkurencnich baliku nefunguje dostatecne dobre a je malo tech,
> kdo na tom delaji. A urcite i v linuxconfu je toho jeste hodne na praci.
Nejen v linuxfconfu, COAS se mi zatim ani nepodarilo prelozit :DD

> Mrzi me treba napr. taky to, ze v ramci GNOME jsem zahlid vedle Balsy jeste
> asi 2 postovni klienty, Balsa je nejdal, ale zadny z nich neni pouzitelny.
> Ja vim, ze vetsina z toho je dobrovolna prace a nelze nikomu narizovat at
> dela to a nedela ono. Ale jako uzivatel bych byl samozrejme stastnejsi,
> kdyby uz byl aspon jeden program kazdeho druhu aspon prijatelne funkcni.
> Casto mam pocit, ze je to problem komunikace, nikoliv toho, ze by
> programatori nebyli ochotni mezi sebou vice spolupracovat. Ale mozna je to
> mylny dojem.
Jiste mate pravdu, je to zalezitost komunikace, ale presto, pokud se dva
navrhy
nebo koncepce silne lisi, nejdou spojit (coz je myslim si pripad COAS
vs. linuxconf).
U postovniho klienta se ty koncepce asi prilis lisit nebudou, a je skoda
tristit
sily, a vymyslet trakar, ale takhle to proste funguje. Mozna ze lide
kteri delaji na
tuctu programu se spoji a vytvori mene programu, ktere budou mit
rozdilne filosofie
a plnit stejnou funkci, mozna ne. Ale IMHO je chyba mit
"one-size-fits-all" giganticky
program.

--
Jiri Novak