Vlastni pisecek (bylo Re: JOKE: Editor registru pro Linux)

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pondělí Únor 8 13:30:05 CET 1999

Dne Po, 08 únor 1999 Leo Hadacz napsal(a):

>Ano. A, pokud jsem to dobre pochopil, o totez se rovnez uz celkem dost
>dlouho snazi projekt Linuxconf, http://www.solucorp.qc.ca/linuxconf/, ktery
>je starsi (aspon myslim), pouziva ho oficialne RedHat a ma uz i nejake
>vysledky. Zase si nekdo musi hrat na vlastnim pisecku, misto aby se snazil
>podporit to, co uz existuje.

Myslím si, že jsi šlápl na dost tenký led. Kolik běží na Linuxu Window
Managerů? Jeden? Dva? No já znám aspoň deset. Podle hesla někdo má rád holky,
druhý zase vdolky... S takovým přístupem se Linux dotane tam, kde jsou
uživatelé M$. Všichni používají totéž a chyba v OutLook Expres není opravena,
a tak musí vše řešit provideři. Láme Word špatně? Máš smůlu, chceš-li být
kompatibilní, dělej špatné dokumenty atd.
U Linuxconfu je to totéž. Nelíbí se ti způsob konfigurace sendmailu v
Linuxconfu? Máš smůlu. Buď konfiguruj všechno ručně nebo používej jenom
Linuxconf, protože ten si pro případ napadení nechává zálohy konfiguráků a při
rebootu si vše překontroluje, nahradí novou verzi starou, a jinou variantu
nemáš, protože podle doporučení Lea se všicni vrhli na dělání LinuxConfu.

Telcontar