POLEMIKA: Clanky o Linuxu (long)

Úterý Únor 16 09:29:03 CET 1999

Milan Kerslager (milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz) wrote:
: Co se tyka linuxconfu, jaky s nim mate problem? Radsi bych to delal rucne,
: ale RH ma silne propojene skripty a reseni via linuxconf je idealni. Ja
: jsem tam zatim nasel vsechno, i kdyz priznavam, ze to je obcas dovedne
: ukryto, takze jsem musel hledat a hledat.

RH ma sice silne propojene skripty s linuxconfem, ale nastesti pokud
linuxconf v systemu nenajde (rpm -e linuxconf) tak pouzije nahradni
reseni, ktere funguje take dobre, jen musite editovat textove
konfiguracni soubory. Me osobne je to sympatictejsi nez cely slavny
linuxconf.  ;-)

Leos Bitto