POLEMIKA: Clanky o Linuxu (long)

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Úterý Únor 16 11:01:15 CET 1999

Leos Bitto wrote:

> Milan Kerslager (milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz) wrote:
> : Co se tyka linuxconfu, jaky s nim mate problem? Radsi bych to delal rucne,
> : ale RH ma silne propojene skripty a reseni via linuxconf je idealni. Ja
> : jsem tam zatim nasel vsechno, i kdyz priznavam, ze to je obcas dovedne
> : ukryto, takze jsem musel hledat a hledat.
>
> RH ma sice silne propojene skripty s linuxconfem, ale nastesti pokud
> linuxconf v systemu nenajde (rpm -e linuxconf) tak pouzije nahradni
> reseni, ktere funguje take dobre, jen musite editovat textove
> [...]

no myslis, ze to tu uz probehlo a, ze to mam odsud, ale preci jenom
pokud nekdo ma zajem, at shlidne http://www.eit.de/c/easylinux.html
proti easylinux, je linuxconf uplna nic
na druhou stranu, treba se nam ty BFU z win95 podari presvedcit ze linux
opravdu je to co potrebuji (nepovazuju vsechny uzivatele win95 za BFU,
ale vetsinu jo, protoze kolikrat ani nevi, ze existuje cosi jako
startmenu, hlavne kdyz maj ikonky na plose)
--

							= lenin =
proste lenin