password -> shadow (ako najjednoduchsie vytvorit)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Únor 16 10:48:13 CET 1999

Pavel.Janik na inet.cz (Pavel Janik ml.) writes:

> [...]
> byl k dispozici update pro wu-ftpd pro Debian? A pro jiné distribuce? Nechci
> vyvolávat flamewar, ale pokud někdo napíše takovou věc, asi by bylo dobré ji
> doložit fakty. Já také netvrdím, že SuSE je nejlepší v bezpečnosti, protože
> již neznám Slackware a nemohu tedy tvrdit, že SuSE je bezpečnější než
> Slackware a proto tedy nemohu tvrdit, že SuSE je nejbezpečnější. Lenine važ
> prosím dobře svá slova, to že používás omezený počet distribucí Linuxu
> neznamená, že máš dokonalý přehled o bezpečnosti těch ostatních. Ten nemá

V Debianu museji autori prislusneho baliku opravit chybu do 48 hodin.
Pokud se tak nestane, veci se ujme Security Manager, ktery chybu
opravi sam. Pokud neni schopen chybu odstranit, je odstranen z
distribuce cely balik.

Jinak upozorneni na upgrade baliku wu-ftpd mi doslo v patek 12.2.

P.S: Vidim, ze nektere lidi prezdivka Vladimir Iljic Lenin celkem
vytaci :-). To se tak stydis za sve jmeno, ze nam ho nechces
prozradit?

> --
> Pavel Janík ml.
> Pavel.Janik na inet.cz