password -> shadow (ako najjednoduchsie vytvorit)

Úterý Únor 16 11:49:53 CET 1999

On 16 Feb 1999, David Rohleder wrote:

> V Debianu museji autori prislusneho baliku opravit chybu do 48 hodin.
> Pokud se tak nestane, veci se ujme Security Manager, ktery chybu
> opravi sam. Pokud neni schopen chybu odstranit, je odstranen z
> distribuce cely balik.

Zjevne ovsem musi byt takovy bug report poslat pouze jednim konkretnim
kanalem: totiz na security na debian.org (a nikoli do bugu). (Coz mne docela
vytocilo, protoze kdo si ma takovou blbost pamatovat.)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"