Ducharina pri ugradu RH5.0 na RH5.2 (?)

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Únor 18 18:14:06 CET 1999

Lukas Horalek wrote:
> Nicmene: Vzdyt ja upgraduji "jenom" z RH5.0 na RH5.2, kde bych hlavni
Opravdu???
Asi jsem nepochopil ten prvni mailik (byl na mne moc dlouhy).
Zdalo se mi jsi instaloval RH5.2 "nacisto" a pak osklive
"jen" preplacl "nejake" konfiguraky.
Proto jsem si rekl dobre mu tak a dal tento thread nesledoval (posledni
dobou je tu trochu zivo, tak promazavam).

> Napadlo mne, ze bych mohl jit vyzkouset vrazit na onen "stycny bod" novy
> (tedy problematicky) Linux (RH5.2) pouze s jednou sitovou kartou, a to tou
> internetovskou, proste by nemel pristup na zbytek site. Paklize by to ani
> tak nefungovalo (coz si ale nemyslim), pak bych asi mel zacit podezirat to
> Cisco, pres kteryzto router se dostavame na Internet. Ale to se mi opravdu
> zda opravdu velice nepravdepodobne...nicmene v teto zoufale situaci uz asi
> musim zkouset vsechno :)
Nevim, nevim. Sitove zarizeni bych podezrival, kdybych menil HW
(ethernetovou
kartu) nebo IP adresy. Pokud funguje ping vsude, kam ma, tak bych
zkoumal
nastaveni pristupu a opravneni. ipfwadm bych nechal nakonec, protoze
tomu
nerozumim. Zkontroloval bych funkci DNS, /etc/host.{allow|deny},
nastaveni sendmailu, pokus o odeslani pres SMTP primo z toho stroje,
traceroute a routing obecne, navazani spojeni na okolni masiny (telnet,
ftp, POP, SMTP, HTTP) a pokud mozno tak i z okolnich masin, nastaveni
squid
(to mi jeste nikde nefunguje - ma to moc dlouhy konfigurak, tak
pouzivam apache). No, a jak jsem uz psal, tak nakonec ten ipfwadm nebo,
jak
se to jmenuje.

--

 That's all, folks.