Nezvlada Linux, aplikace nebo neco jineho???

Pondělí Únor 22 11:07:05 CET 1999

On Fri, 19 Feb 1999, Petr Šnajdr wrote:

>     zjistil jsem zajimavou vec. Mam TCP daemona, ktery ma otevreny
> urcity port. Na ten smeruje nekolik zadosti o otevreni tohoto portu.
> Pokud se to podari je predana kraticka informace, mela by se vejit do
> jednoho paketu a spojeni je zavreno. Problem je, ze tech zadosti je
> naprosto bezne nekolik desitek za sec., ale v kritickem pripade i
> nekolik stovek.

Kontrolni otazka: v pripade, ze se predava tak mala informace a tak casto,
nebylo by mnohem lepsi, kdyby se pouzilo UDP? (To samozrejme nevysvetluje,
proc se to zadrhava, ale to si netroufam bez kristalove koule hadat.)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"