POLEMIKA: Clanky o Linuxu

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Únor 20 01:12:23 CET 1999

Zdravim,
> Jsou nekde k dispozici ceniky, ktere by byly trochu konkretnejsi?
> Myslim, ze uzivatele z komercni sfery by mohlo zajimat, kolik stoji
> instalace a konfigurace Linuxu od nejake firmy, kolik externi
> admistrator, jake jsou TCO (Total Cost of Ownership) Linuxu ve
> srovnani s jinymi OS, ...

Nevim, za kolik to delaji ostatni 'instalatori' Linuxu, ale ja jsem
instaloval Linux jako branu do internetu (maskarada) vcetne (chabeho)
propojeni s novellem za cca (kdyz to ted tak pocitam) 200 kc ...
Nerikam, ze jsem zrovna expert - uz tu bylo, je a bude mnoho lepsich, ale
myslim, ze to pri takoveto cene z me strany neni az tak hrozne. Mozna jsem
vyjimka a rozhodne to neni na uziveni, ale myslim ze za instalaci a
konfiguraci NT bych si vzal ja sam asi 10x vic, protoze takovej kram
konfigurovat, to je o nervy. Zlate textove konfigy, mc, vi a gpm!
Jeste abych trochu uklidnil ty posmevacky 'a kdo to administruje? kolik
platej tomu adminovi?' - uprimne receno nikdo ... ten server bezi tak jak ma,
vsichni jsou spokojeni, az se neco poroucha, tak se v tom zase povrtam
(za nake to cestovne - 10kc za mhd + svacina) a bude zase na rok klid.
Muze mi nekdo tvrdit to same o NT ? Ukazte mi na nej prstem !

S pozdravem
                          Michal Safranek

 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
  Hledam divku, ktera dokaze nakonfigurovat
         sendmail a neni jenom .jpg