problem se startem linuxu

Michal Spacek xspace03 na stud.fee.vutbr.cz
Sobota Únor 20 23:00:27 CET 1999

> Tady nema byt 2, tenhle adresar je asi take na odpis.
> Pravdepodobne je poskozeny / adresar a povazuje etc za soubor.
>
> Na reinstall linuxu je jeste prilis  brzy, ten disk je moc nemocny a
> jedine efektivni metoda instalace je v tomhle pripade preformatovat
> vsechny partiton. To ovsem sebou nese absolutni ztratu dat. Takze
> nejdrive bych se snazil zachranit co se da, nakopirovat to na jiny
> disk, zipku, nebo kam se povede. V druhem kroku bych ten disk
> odmountoval a pokusil se ho opravit pres e2fsck. Mozna se tim
> zpristupni dalsi adresare a tak bych zase odzalohoval co by slo.

v linuxove partition jsem si udelal ramdisk - a pokusil se opravit ten
disk (linuxovy)
vyhodilo to dost hodne chyb - ale opravilo - pri opetovnem restartu se na
harddisku opet objevily chyby
vypada to ale ze chyby jsou jen na linuxove partition.
data z teto partiton jsem zazalohoval a krome /etc jsem se dostal
kamkoliv.

> No a teprve potom bych nainstaloval linux znovu.
> Stat so to muze bud vypinanim pocitace bez shutdownu, nebo nejakou HW

vypinalo se to normalne shutdown pri odhlaseni ze vsech konzol

> zavadou na disku, kabelu radici a podobne, muze to zpusobit
> pretaktovany procesor,

procesorem to urcite neni

> jiny operacni system.... proste cokoliv.

jinak tam ma nainstalovane (dos + win95) + win nt + linux  - vse na
primarnich partitions
+ swap na extended
nevim jestli je ta konfigurace nejak zavadna - jestli by mohla byt chyba
v tom????

s pozdravem

Michal Spacek
student fei VUT Brno
e-mail skola : xspace03 na stud.fee.vutbr.cz
e-mail koleje : mike na purk.skm.vutbr.cz
www: www.purk.skm.vutbr.cz/~mike