Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Únor 26 14:32:45 CET 1999

Fri, Feb 26, 1999 ve 02:17:18PM +0100 Michael Mraka napsal:
| % nevim, taky ve windows aplikuje service-packy. ale 2.2.x uz je stable, ne ?
|
| Ne az tak docela. Coz bys po svych zkusenostech s 2.0.0 mohl tusit...

To bych tady nerozmazaval, tenkrat jsem delal s linuxem teprv rok.

| % a ty snad windoze musis 1x za mesic reinstalovat ? dokonce se odvazim tvrdit
| % to, ze u me doma je to pomer 2:1 (tj. 2 instalace linuxu na 1 instalaci
|
| Bohuzel ano; dokonce i bootovani se mi bezne povede az na potreti (prvni
| dva pokusy hlasi neco o neexistujici knihovne, bez ktere nelze
| pokracovat).

zkus prejit z Win95 na NT.
| % no nic, ukonceme tuhle neplodnou debatu a dejme se do prace.
|
| Souhlasim a doufam, ze tohle uz je skutecny konec tohoto thredu
| (jinak z vedlejsi kancelare pribehne Yenya a oba nas zaskrti :-).

me ne :-) on ted nevi, kde sedim :-)

ale fakt, omlouvam se, ze jsem se neudrzel a uz si do .simplemailrc pisu,
abych tyhle veci ani nedostaval :(

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."