Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Sobota Únor 27 15:33:59 CET 1999

On Fri, 26 Feb 1999, Milan Sorm wrote:

> myslim si, ze ne. napr. po te, co se ppp spojim na Internet a zase odpojim,
> nemuzu si spustit zadnou xovou aplikaci mimo xtermu. to je pro mne logicka
> chyba.

kdyby ta chyba byla *logicka*, tak by se to tak chovalo vsude (treba u i
na mem domacim pocitaci, jako ze tam se takove nepristojnosti nedeji),
jenze chyby jsou vetsinou *nelogicke* :)

nevim, co vam brani, abyste pouzil velke mnozstvi mocnych ladicich
a trasovacich nastroju (strace, ltrace, gdb...), ktere jsou k dispozici,
k tomu, abyste pricinu chyby nalezl a odstranil

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"