nejedouci x-aplikace po ppp spojeni (bylo: Rw

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Sobota Únor 27 18:28:03 CET 1999

Sat, Feb 27, 1999 ve 03:33:59PM +0100 peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz napsal:
| On Fri, 26 Feb 1999, Milan Sorm wrote:
|
| nevim, co vam brani, abyste pouzil velke mnozstvi mocnych ladicich
| a trasovacich nastroju (strace, ltrace, gdb...), ktere jsou k dispozici,
| k tomu, abyste pricinu chyby nalezl a odstranil

brani mi napr. to, ze temto nastrojum nerozumim. Mym predpokladem je, ze po
nainstalovani to pracovat bude, ne ze budu nekde debuggovat binarni kod (to
se delavalo kdysi na osmibitech, ale dnes uz je to snad pase).

milan

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."