nejedouci x-aplikace po ppp spojeni (bylo: Rw

Sobota Únor 27 18:34:02 CET 1999

On Sat, 27 Feb 1999, Milan Sorm wrote:

> brani mi napr. to, ze temto nastrojum nerozumim. Mym predpokladem je, ze po

A to je ci chyba? :)  Lusers are supposed to lose. ;)

> nainstalovani to pracovat bude, ne ze budu nekde debuggovat binarni kod (to

Vzhledem k tomu, ze jste asi jediny clovek, kteremu to takhle blbne, tak
jste asi udelal nejakou blbost.

> se delavalo kdysi na osmibitech, ale dnes uz je to snad pase).

Debugovat binarni kod neni nutne, protoze jsem (skoro) ode vseho zdrojaky,
staci si to jen prelozit s -g.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"