Ext2 fs (was: Re: Podivne chovani Linuxu)

Čtvrtek Leden 7 22:33:47 CET 1999

Mohl by me (nam) nekdo vysvetlit, jak je to s implementaci ext2 fs v
Linuxu? Zda se mi, ze se (mozna zbytecne?) ceka na dokonceni operace
(napr. rm soubor). Neslo by to udelat asynchronne (tj. jadro vrati OK a
zbytek operace je proveden na pozadi)??? Asi to ma nejaky duvod, ale
jaky?

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution