Par dotazu na "Linux-compatible" (MB Gigabyte, Celeron, ISDN)

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Sobota Leden 16 11:06:47 CET 1999

On 15 Jan 99, at 23:13, Lukas Horalek wrote:

> [...]
>
> potreboval bych zodpovedet par dotazu typu "snese se - nesnese", "umi -
> neumi", a snazim se toho dobrat touto cestou, protoze me moznosti na
> "vyzkouseni pred" jsou omezene (lidsteji receno: kdyz neco koupim, budu
> potom spatne vysvetlovat, ze je mi to k nicemu).
>
> Nuz :
>
> 1) Dostal jsem zajimavou nabidku na motherboard zn. Gigabyte. Motherboard
> je dvouprocesorovy a ma on-board SCSI. Ten on-board SCSI me lehce
> znervoznuje (z hlediska kompatibility), ale dostalo se mi chlacholive
> odpovedi, ze to je "zcela normalni Adaptec 7880 Ultra". Mate s takovymto

Videl jsem intel board s adaptecem a chodilo to OK.

> 2) Souvisi s otazkou predchozi. Ten MB Gigabyte je samozrejme "Pentium II
> style". A me zajima, hlavne z hlediska financniho, jak jsou na tom
> Celerony (jak znamo, Celeron je vyrazne levnejsi, da se vetsinou dobre
> pretaktovat, a navic ma sice mensi, ale zase rychlejsi L2 Cache; pokud
> samozrejme hovorime o typu "A", ktery cache ma) ? Jdou tyto take sparovat,
> nebo je jim tato vlastnost uprena a musim se poohlednout po "cistych"
> Pentiich II?

Celeron se v double boardu da provozovat po prevrtani nekterych spoju
na procesoru. Udajne je to skvele, protoze dualni 450 MHz stroj se z
PII neposklada. Ja bych to ale na server nedal ani za nic.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Zeme je placata, deti nosi cap,
a windows 95 jsou stabilni operacni system.