Linux cluster jako printserver

Karel Salavec Karel.Salavec na telecom.cz
Sobota Leden 16 18:48:35 CET 1999

Hmmm, asi jsem nepresne popsal pocatecni podminky :(((((
V nasem podniku bude cca 2500 uzivatelu SAPu a pres 1000 tiskaren. V tomhle
mnozstvi uz opravdu dochazi ke znatelnemu zpomaleni aplikacnich serveru SAPu
pri tisku vicero (tj. nekolikaset) sestav nejednou. Proto printservery a proto
az tak naslapane.

Jinak se mi zda, ze reseni pouzite v Cisco Systems bude (snad) pouzitelne i u
nas (diky Yenyo!!!), ale to povidani a zdrojaky jeste budu muset radne
prostudovat

    Melkor