Linux cluster jako printserver

Robert Dobozy robo na idata.sk
Neděle Leden 17 00:50:30 CET 1999

On Sat, 16 Jan 1999, Karel Salavec wrote:

> Hmmm, asi jsem nepresne popsal pocatecni podminky :(((((

Ja ich poznam :-)).

> V nasem podniku bude cca 2500 uzivatelu SAPu a pres 1000 tiskaren. V tomhle
> mnozstvi uz opravdu dochazi ke znatelnemu zpomaleni aplikacnich serveru SAPu
> pri tisku vicero (tj. nekolikaset) sestav nejednou. Proto printservery a proto
> az tak naslapane.

Este raz. Linuxove print servery vam vobec nic nepomozu, cely proces
spracovania tlacovej zostavy prebieha tak ci tak v R/3jke. Printserver iba
spracuje prijate binarne data a posle ich dalej na tlaciaren. Zavedenie
linuxoveho printservra znamena len dalsi prvok, ktory sa moze pokazit ;-)
Od toho su aplikacne servre aby takuto zataz zvladli.

A okrem toho som robil podobnu instalaciu tiez s radovo stovkami
tlaciarni, ktore su v pohode utiahnute troma instanciami aplikacnych
serverov, par printservrmi a kopcom saplpd na peckach.

> Jinak se mi zda, ze reseni pouzite v Cisco Systems bude (snad) pouzitelne i u
> nas (diky Yenyo!!!), ale to povidani a zdrojaky jeste budu muset radne
> prostudovat

Mozem poprosit to URL, celkom ma to zaujima ale nepodarilo sa mi to najst.

Dik

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *