Pojďme začít dělat (Dlooouhe)

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Středa Leden 27 14:30:07 CET 1999

Dne St, 27 leden 1999 Honza Pazdziora napsal(a):

>Což je chyba. Vědet by se to mělo. Ano, pracujme na lokalizaci či
>internacionalizaci, ale ne tak, že výsledkem je pouze lokálně
>použitelný bastl.

Dokud nebude funkční internacionální verze, myslím, že by bylo dobře, kdyby byl
funkční aspoň ten lokální bastl. Ikdyž, pokud se nemýlím, nemám v úmyslu dělat
pouze lokální bastl, ale distribuci, která bude přebírat internacionál a pouze
DOPLŇOVAT lokální bastly, přičemž počítám, že podíl internacionálních balíků
na distribuci bude s časem konvergovat k 1. Ona totiž by ta dostribuce klidně
mohla být vyvýjena paralelně česká i anglická. Lišila by se pouze v
počeštovacích skriptech a někde (bohužel) přímo v balících (např. ten
Nechťskape a jeho ISO-8859-1).

Ota Buchta

P.S.: Stránka tohoto projektu bude (až bude) na http://jezek.buchtovi.cz