Caldera, RedHat - nastaveni X, dosemu, HW ..

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Středa Červenec 14 10:22:53 CEST 1999

"Miroslav BENES" <mbenes na tenez.cz> writes:

> e) da se nejak pod linuxem otestovat HW (a la checkit) ?

Nevim ze by neco takoveho existovalo.

> U stroje s RH mam podezreni na nespolehlivy HW (disk ?). Je to
> PII/350 + 128 RAM 100MHz + 9.1 UDMA Seagate, kernel 2.2.10

> Mel jsem uz driv podezreni na pameti - uz driv jsem zpomalil casovani
> nejvic jak to slo, ale tohle me prekvapilo. Zajimave ale je, ze pod
> tim RH 6.0 uz vic nez mesic bezi denne Xka (bez problemu) a kdyz jsem
> ho zkousel potrapit, mohl jsem porad dokola kompilovat jadro - taky
> bez problemu ! Jo a predtim tam behaly W95 a taky nepadaly !

jeste bych zkusil neco jako

$ cat /dev/hda >/dev/null

nebo

$ tar cvf - / | cat >/dev/null

Tim bych rekl ze docela dobre otestujete disk.

Ted si vzpominam, ze jsem nekdy slysel ze asi Seagaty mely problem s UDMA.
Takze pomoci hdparm vyzkouset toto vypmout.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *