Problemy s kopii celeho systemu na novy disk [2]

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Červenec 28 11:22:46 CEST 1999

Dne 28. 7. 1999 Michal Kurka napsal:

> To je mrzuty problem. V Bootdisk-HOWTO pisou, ze by to mohlo byt
> zpusobene bud odlisnou geometrii disku (zrejme NORMAL/LBA/LARGE) nebo
> presunem '/boot/boot.b' bez spusteni jakehosi "map installer-u". Nebyl
> tento druhy duvod prave pricinou meho nezdaru?

V podstate ano. Lilo si zapise, ze image + nektere dalsi soubory jsou napr.
na hdc, sektory xxx - yyy. Pokud z toho disku pak udelate hda, tak je
pochopitelne nenajde. Nejelegantnejsi reseni je IMHO po prekopirovani
prepojit disky, bootnout z diskety a znovu spustit lilo uz v okamziku, kdy je
disk zapojen tak, jak to uz zustane.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison