Linux vs. NT III. (o 266% r ychlejší, NT)

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Červen 28 18:51:53 CEST 1999

Zdravim,

> Tot vec cislo jedna a veci cislo dve je bezesporu i to, ze Apache neni
> multithreadovy. Takze vlastne srovnani kulha od sameho zacatku. Ostatne neni
> ani jedinym http serverem pro Linux. Myslim, ze clanek MEL vyznit v
> neprospech Linuxu zamerne. Pevne verim, ze libovolna multithreadova varianta
> webserveru, treba AOL webserver, by dosahla vysledku o poznani lepsich.

   Ja bych osobne videl problem v necem uplne jinem: Zminovany benchmark je
totiz naprosto nerealisticky, jelikoz _realna_ zatez normalniho web-serveru
(na kterou je, ostatne, z pochopitelnych duvodu Apache optimalizovan) je
tvorena spoustou pomerne pomalych spojeni.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"A student who changes the course of history is probably taking an exam."