Problem se statickou ARP tabulkou

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sobota Březen 6 14:32:53 CET 1999

Zdravim,

> Existuje nejaky prepinac pri bootu nebo prepinac programu arp, ktery by
> byl schopen to zajistit? Myslel jsem si, ze bude stacit nahrat napevno ze
> souboru /etc/ethers IP adresy a k nim prirazene HW adresy a bude to, ale
> system, i kdyz mu to takhle udelam, stejne prida dalsi radek do sve
> interni tabulky a vubec ho nestve, ze pro jednu HW adresu tam ma dve IP.

   Ja se mu vubec nedivim. Pokud vim, vice IP adres s touz HW adresou je zcela
korektni situace (na rozdil od jedne IP adresy se dvema unicastovymi HW
adresami).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"First law of socio-genetics: Celibacy is not hereditary."