problem s nabootovanim

kuca007 na email.cz kuca007 na email.cz
Sobota Březen 20 21:57:44 CET 1999

Zdravim,
dnes se mi stala neprijemna vec a nevim co s tim:
Po nejake divoke operaci se mi restartoval pocitac, s tim, ze se samozrejme neprovedlo odmounteni disku.
Pri novem nabootovani se vzdy pocitac zasekne na hlasce:

VFS: Mounted root (ext2 filesystem) readonly

Od te chvile se s tim neda nic delat. Zkusil jsem nabootovat ze zachrane diskety a opravit disk. To nejak probehlo
a jsem schopen z nej cokoliv spustit. Prohledl jsem pak vsechny soubory o kterych jsem byl presvedcen, ze by
mohli zpusobit chybu, ale na nic jsem neprisel. Po restartu to vzdy zatuhne na ty radce.:-(
Mam RedHat 5.2, ker 2.0.36.
Nevite nekdo co s tim?
                                Diky
                                                    Kuca

--- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R
--- http://email.cz <--- Get Your Free Email