qmail -> sendmail => SYN flood (omluva)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Květen 6 20:49:36 CEST 1999

Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny) writes:

> Dobry den,
>
> omlouvam se moc za sifrovany dopis; me nenapadlo, ze QDPGP najde v dopise 8-bit znaku a provede sifru misto
> podpisu. Takze jeste jednou a bez sifry:

> Ctete prosim manual nez odpovidate.

Správně by se tak měl chovat každý MTA. K tomu si nemusíme číst manuál
k určitému MTA.

> Jeden prijemce - jedna posta. Takhle qmail funguje. Obcas clovek
> vidi nejaky ten flame war na qmailovem diskusnim listu, ale
> konsensus zhruba je, ze pokud nedelate neco skutecne
> extremniho, tak je to v podstate stejne rychle. Pokud delate neco
> extremniho - a to mailing-list se spoustou lidi na jednom miste je - tak

Jo a pak si koledujete o SYN flood. Ikdyž na druhou stranu nasadíte
qmail, tak vám to proti SYN floodu nepomůže.

Připadá mi to, jako by vám pošťák nesl poštu, zazvonil by, předal
dopis, počkal až zavřete dveře, a pak zase zazvonil, předal dopis....
Nevim, jak dlouho by to slabší povahy vydržely.

> si na www.qmail.org najdete compactor/exploder. Pak skutecne posilate jen
> jednu kopii.

Brno, Czech Republic