qmail -> sendmail => SYN flood (omluva)

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pátek Květen 7 10:12:25 CEST 1999

> Správně by se tak měl chovat každý MTA. K tomu si nemusíme číst manuál k
> určitému MTA.

A to je specifikovano kde? Cislo RFC prosim.

> Jo a pak si koledujete o SYN flood. Ikdyž na druhou stranu nasadíte
> qmail, tak vám to proti SYN floodu nepomůže.

Skutecne? O SYN flood si koleduju pouze v pripade, ze na druhe
strane povolim otevreni moc connections najednou a pak je
nestiham akceptovat. Proste pokud si neumim nakonfigurovat
server, tam mam DoS ani nemrknu.

> Připadá mi to, jako by vám pošťák nesl poštu, zazvonil by, předal
> dopis, počkal až zavřete dveře, a pak zase zazvonil, předal dopis....
> Nevim, jak dlouho by to slabší povahy vydržely.

Moment, on znovu nezvoni - on vyuziva uz navazany connection.
(Postak vam nejdriv preda jeden dopis, pak druhy, atd., misto aby
vam nasypal svazek.) Druha vec je, ze se pokusi navazat
maximum connections (tedy posta ke mne vysle patnact postaku
najednou). Pokud mam uzke dvere, je dobre to napsat pred branku.
Jinak taky muzu poste rict, aby se nepokousela o tak masivni
paralelizaci dorucovani (man qmail-control, povidani o
concurrencyremote).
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz