cestina/slovencina > tlaciaren ???

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Květen 6 21:36:14 CEST 1999

Dne 6. 5. 1999 Pavel Janik ml. napsal:

> Ogonkify vytváří kompozitní znaky, neporuší postscriptový RIP, protože se
> aplikuje volitelně. Nádherným příkladem může být postscriptový dokument, který
> obsahuje tabulku znaků fontu /Helvetica. Zkus si ji vytisknout před a po
> úpravě provedené jmenovaným hackem - dostaneš dva naprosto odlišné
> dokumenty. A to je pouhá tabulka písem - představ si jiné dokumenty. Tak
> takhle tedy ne, prosím.

Pochopil-li jsem to dobre, problem je v tom, ze ony zminovane fonty jsou
"znasilnene"? Kdyby slo o korektne vytvorene Latin 2 fonty odpovidajici
normam (ktere zrejme neexistuji), bylo by to ciste reseni?

Protoze porad mi pripada, ze kdyz se pri rasterizaci pouzije primo cesky
font, je to nejefektivnejsi reseni. Ale jak rikam, problematiku postscriptu,
RIPu a jinych tiskovych kouzel znam pouze z rychliku.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison