cestina/slovencina > tlaciaren ???

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Květen 7 15:38:32 CEST 1999

Dne 7. 5. 1999 Pavel Janik ml. napsal:

> To je těžké - takže ještě názorný příklad - představ si, že máš ve firmě jeden
> takto "zprasený" RIP a vytiskneš si z Netscapu z tohoto stroje nějaký
> dokument. Je skvěle český - super. Uložíš si HTML stránku do PostScriptu(tm) a
> říkáš si - tak, teď si ho vytisknu si ho u kamaráda v barvě na barevné
> laserjetce... A $$$ za papír je pryč. To mi zrovna moc efektivní nepřipadá.

OK, chapu. Ale jak se to resi treba v profi DTP? Prece nekde musi existovat
poradne ceske fonty, ktere se pouzivaji pro kvalitni tisk (nebo spis osvit?).
Prece se vsechny ceske casopisy, letaky, billboardy atd. neRIPuji nejakymi
obezlickami typu ogonkify. Nebo ze by ty fonty existovaly, ale nebyly zadara?
Ale ty Latin1 u GS prece zdarma jsou...

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison