WIN NT+DOS+Linux

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Čtvrtek Květen 13 21:19:55 CEST 1999

Petr Simek wrote:

> Win 3.11 krome swapu maji jeste jeden maly soubor (souvisejici se swapem)
> ktery je take nepresouvatelny. M602 ma take nejaky nepresouvatelny soubor.
> Dobry je na tohleto SD - speed disk od Nortona - ten Vam krome tech
> nepresouvatelnych sektoru take ukaze kteremu souboru patri, takze se
> o nej pripadne muzete 'postarat' sam.

Taky by mozna  stacilo zrusit tomu souboru atributy read only a system a
potom by to imho i dosovy defrag mel umet presunout. Pokud clovek nevi,
ktery soubor to je (asi nejaky skryty v "rootu"), tak volkov umi
nastavovat atributy rekurzivne - staci oznacit uplne vsechno, zmacknout
F9 f a ... a za chvilku je vymalovano.

v.b.

Jo, a co to vlastne dela v teto konferenci?

--
Black windows of paint / I scratch with my nails / I see others just
like me / why do they not try to escape?